俺の家から品川駅まで。。。もちろんバイク!
I left my house and rode to Shinagawa on bike of course!



新幹線で大阪到着。
Arrived in Osaka.
すぐホテルにcheck-inしました。
Checked into my hotel.
その後、串かつを食べました。
Ate some Kushi Katsu.
そこから。。。
From there...




夜の南波とどうとんぼりをふらふらしてからホテルに帰りました。
Enjoyed the night views of Nanba and Dontonbori before heading back to the hotel to sleep.

次の日の朝ホテル出てから。。。
In the morning I left the hotel and...


喫茶店行って美味しいコーヒーゆっくり飲んだ。
Enjoyed a nice ice coffee float at a traditional coffee shop.

コーヒーの後、友達の'Corner Shop'にご飯を食べに行きました。
Before to heading to my friends 'Corner Shop' for lunch.




Corner Shopとなりにこの面白いスピーカー見つけた。
Next to the 'Corner shop' I found these interesting speaker dolls.


前のブログで話したけどこの写真好き!!!


河豚と鰻どっちがメイン?

Leaving Osaka we took the Nankai line to Hashimoto, where we changed for the Koya line to Mount Koya.
南海線にのって高野山までしゅっぱつしました。



We took a break at Koyashita station.
高野下駅できゅうけいをしました。軽いさんぽもした。




Arriving in Mount Koya we went straight to our accomodation which was in this monastry.
高野山到着した我々は、まっすぐこの修道院にあった私たちの宿泊施設に行ってきました。


After check-in we went for a lunch at local restaurant that also served traditional vegetarian food.
チェックインした後、我々はま
た、伝統的なベジタリアン料理を求め、地元のレストランでランチに行ってきました。





After eating, we had made plans to participate in a special meditation ceremony.
食べた後、私たちは特別な瞑想の儀式に参加する計画をしていました。





The temple was exquisite.
寺院は絶妙でした.
寺院は絶妙でした。


So was the Monastry.
修道院も。



After dinner we were invited to write a special mantra.
晩ご飯後我々が特別なマントラを書くために招待されました。

The next day we left the rainy Mount Koya and rode 830 Metres downhill back to Hashimoto station to make our way to Nara.
次ぎの日雨がけっこう降ってたので高野山にさよならしてバイクで下りた。。。
それはすごい楽しかったけどたいへてんだった!
その後、奈良までしゅぱつした。



Arriving in Nara we went straight to TODAI-JI Temple in Nara Nation Park.
奈良とうちゃくしてからすぐに奈良公園の中の東大寺に行きました。



It's huge!
本当に大きい!



And contains this also huge image of the Buddha.
大仏も出かい。

We explored around the park and met countless numbers of Deer...
公園でさんぽしてたらたくさんの鹿に会ったの。



But this one Deer stood out the most for me as a metaphor for being still, and knowing oneself enough to have humble confidence to face any situation.
でもこの鹿を見たら、いろいろ感じた。。。
自分の静けさや自分の知識を分かったら、謙虚な自信をもつことで色々な状況に遭遇しても大丈夫!

An amazing Journey.
素晴らしい旅だった。










 
関連する記事
コメント
コメントする